Reklama niejedno ma imię - oto jej kilka odsłon
Nowoczesne formy promocji i reklamy otwierają przed przedsiębiorcami niemal nieograniczone możliwości. Stawiają jednak również pewne wyzwanie - na którą gałęź marketingu postawić? Oto kilka opcji.
Czym jest projektowanie UX?
Projektowanie UX to bardzo szerokie pojęcie i trudno jest w kilku słowach opisać, czym właściwie jest. Po pierwsze to skrót od User Experience. Co to tak naprawdę oznacza? Cóż, jeśli pomyślisz o jakimkolwiek codziennym doświadczeniu, czy to w pracy, czy w szkole, czy po prostu spędzając czas z rodziną, zawsze istnieje interakcja między Tobą a rzeczą, z którą wchodzisz w interakcję - to właśnie składa się na doświadczenie użytkownika.
Najbardziej powszechnym rodzajem projektowania UX jest projektowanie interfejsu użytkownika (UI), które koncentruje się na sposobie interakcji użytkownika z produktem. Projektowanie UX wzbogaca produkt poprzez projekt wizualny, architekturę informacji, projektowanie interakcji i testowanie użyteczności.
Nowoczesne stoiska targowe - jak teraz wyglądają?
Nowoczesne stoiska targowe są eleganckie i minimalistyczne, mimo że zostały zaprojektowane tak, aby przyciągać wzrok. Czasami mają kształt sześcianu, innym razem są zwykłymi stoiskami, których jeden lub dwa boki są wykonane ze szkła, aby uzyskać efekt przezroczystości. Zazwyczaj są białe i błyszczące, ale każda z nich ma unikalne elementy wzornicze, które odróżniają ją od innych. Na przykład niektóre z nich mają górną warstwę siatki przepuszczającej światło, podczas gdy inne mają kawałek materiału, który pełni funkcję sufitu wewnątrz kabiny. Ogólnie rzecz biorąc, nowoczesne stoiska targowe są minimalistyczne i eleganckie oraz sprawiają wrażenie przewiewnych.
Agencja Social Media - czym się zajmuje?
Agencje social media są siłą napędową marketingu w mediach społecznościowych. Pomagają dużym korporacjom zarządzać swoją obecnością w mediach społecznościowych, a także małym firmom budować liczbę polubień strony i interakcji z odbiorcami - tłumaczy nam osoba prowadząca agencja social media wrocław.
Agencje social media zazwyczaj posiadają narzędzia, dzięki któremu mogą mierzyć zaangażowanie i generowanie leadów. Może to być istotne dla marek, które chcą zrozumieć, jak ich marka jest postrzegana przez odbiorców. Jest to również ważne dla samej agencji opiekującej się mediami społecznościowymi danej firmy, ponieważ pozwala im wykazać, że osiągają zadowalające wyniki dla swoich klientów, a nie jedynie przepalają powierzony im budżet marketingowy.